Verzending & Retour

Verzending

Verzending kan op 4 manieren gebeuren:

  • Ophaling in het atelier in Berlaar na afspraak. Duid bij je bestelling ‘Ophalen’ aan. Na afronden van de betaling/afwerken van je bestelling nemen wij contact met je op om een moment van afhalen af te spreken.
  • Levering via bpost in België (€ 5,70). Bij deze optie wordt je pakketje geleverd op het aangegeven adres.
  • Levering via bpost in een afhaalpunt (€ 4,40). Bij afronden van de bestelling wordt een afhaalpunt geselecteerd door de consument.
  • Levering via bpost naar Nederland, Duitsland en Frankrijk (€ 16,40).

Wil je graag een bestelling plaatsen vanuit een ander land? Neem dan even contact op via info@brol-breigoed.be

Bij een aankoopbedrag vanaf € 100,00 neemt Brol de kosten van de verzending binnen België op zich.

Bestellingen worden op woensdag en zaterdag verstuurd. Bestellingen die zaterdag t.e.m. dinsdag afgerond worden, worden op woensdag verzonden, bestellingen die van woensdag t.e.m. vrijdag afgerond worden, worden verzonden op zaterdag. Heb je je product dringend nodig, neem dan even contact op.

Wanneer je pakket klaargemaakt is voor verzending, ontvang je via email een track & trace code.

De levertermijn bedraagt vanaf het moment van afgifte aan bpost 2 à 3 werkdagen. BROL is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen bij het uiteindelijke leveren.

BROL is niet aansprakelijk voor verlies, beschadiging of diefstal tijdens de verzending.

Producten die via pre-order besteld worden, worden verzonden na de vermelde productietijd op de website. Indien deze periode meer dan 7 dagen vertraging oploopt, nemen wij contact op met de consument. De consument heeft dan het recht om de bestelling te annuleren en een terugbetaling te vragen, zolang het product nog niet verzonden is naar de consument.

Een bestelling wordt steeds in één keer geleverd. Bestelde je dus meerdere items met een verschillende productietijd, dan geldt uiteraard de langste termijn.

Op maat gemaakte producten worden geleverd volgende de afgesproken levertermijn. Wanneer het product afgewerkt is, neemt BROL contact met je op om de levering te bespreken.

Ruilen en retourneren

Als u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, zijn we er om u te helpen.

Retourneren

Wanneer een bestelling binnen de 14 dagen na ontvangst wordt geretourneerd, hebt u recht op een vervanging of terugbetaling. Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat en originele verpakking bevinden waarin je het hebt ontvangen (met alle labels eraan).

Je ruilt je artikel in 3 eenvoudige stappen:

1. Stuur een e-mail naar info@brol-breigoed.be met vermelding van je bestelnummer en de reden van retour. U ontvangt hierop een bevestigingsmail.

2. Bereid het pakket voor. U kunt de originele verzenddoos of een andere veilige doos gebruiken.

3. Stuur uw pakket op eigen kosten op naar het atelier van Brol.

BROL is niet verantwoordelijk voor terugbetaling of compensatie voor retourpakketten die tijdens het transport verloren zijn gegaan. Houd er rekening mee dat ‘Sale’ artikelen niet kunnen worden geretourneerd.

Uw bestelling ruilen

Volg dezelfde stappen als retourneren.

Terugbetalingen

Zodra we uw artikel hebben ontvangen, zullen we het inspecteren en u laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. Als uw retourzending is goedgekeurd, zullen we binnen 15 dagen vanaf de dag dat we uw retourpakket hebben ontvangen, een terugbetaling op de originele betaalmethode uitvoeren. Als u om welke reden dan ook na 30 dagen nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen, neem dan contact op via info@brol-breigoed.be Als u vragen hebt over alle bovenstaande onderwerpen, neem dan contact met ons op via info@brol-breigoed.be.